7/24 Kesintisiz Hizmet

Bir Telefon Kadar Yakınız

" Yeni Nesil Teknolojinin Kahve Keyfi "

Teknik Destek İletişim Formu
ikratelekom_banner

Kalite

Projelendirme aşamasından son kullanıcıya sunulmasına kadar olan süreçte toplam kalite standartları doğrultusunda haraket etmek ve kendimizi sürekli geliştirerek her zaman daha iyisini sunmayı, müşteri memnuniyetini, sistemin işlevselliğini hedef almayı kendimize Misyon edindik.

Bilgilendirme

"İkra Telekom Inovasyon İletişim ve Bilgi Teknolojileri" olarak gerek hizmet kalitesi gerekse yerleşmiş kadrosu ile etkin taraflara fazla zaman harcamaksızın dünya ses iletişimi alanındaki tüm teknolojik gelişmeleri ve bu gelişmeler hakkındaki bilgilerini paylaşır, değerlendirir, uygular ve düzenli olarak yayınlarız.

Sosyal Sorumluluk

Sahip olduğumuz tevazu yönetim anlayışının temel ve değişmez unsurlarından birdir. Bu bizim sosyal sorumluluk bilinciyle hareket etmemizi sağlar. Tüm faaliyetlerimizin çevresel etkilerini sosyal sorumluluk anlayışı içinde yönetmeyi ve toplumu geliştirmeyi öncelikli olarak gündemimizde tutarız

Araştırmacı

Faaliyet gösterdiğimiz alanlardaki teknolojik gelişmeleri yaptığımız müspet çalışmalar ile yüksek teknolojik araştırmaları kurumsal web adreslerimizde ve kendimize ait form sitelerinde ortak bülten olarak yayınlarız. Bu yayınların takibini ve geliştirilmesi yönünde çalışmalar yaparız.

Neden? İkra Telekom İnovasyon

Yaşantımızdaki teknolojik hareketlilik ve bunun etkisinde olduğumuz küreselleşme süreci bugüne kadar görülmemiş bir hıza ulaştı. İletişim ve teknoloji alanındaki farklı ulusal kimliklerin kaynaşması ve dünya pazarlarlarının birbirine yaklaşması ses iletişimi ürünlerine yönelik talebin -aynı anda- bu kadar çok ülkede böylesine yüksek düzeye ulaşmasına neden oldu. İkra Telekom Inovasyon olarak bizde internet kullanımının yaygınlaşmasıyla hızlı bilgi alma, karar verme, sipariş ve teslimat akışını kolaylaştırmaya başlayarak, çağımızın en uygun iletişim aracı "ses iletişim çözümlerini" günlük kullanım haline dönüştürdük. Hızla büyüyen genç ve heyecanlı ulusal kimliğimiz ile ses iletişimine katkımızı arttırdık. Bu nedenle de İkra Telekom Inovasyon gibi etkin ve başarılı bir teknoloji firmasının varlığı büyük önem taşıyor. İkra Telekom Inovasyon gerek hizmet gerekse yerleşmiş kadrosu ile uluslararası pazarlarda etkin olan taraflara fazla zaman harcamaksızın dünya ses iletişimi alanındaki tüm gelişmeler hakkında bilgilerini paylaşmayı kendisine Misyon ve Amaç edinmiştir.

 

 

Karel Telefon Santralleri ve İletişim Çözümleri

Verimliliği arttıran ve tasarrufu sağlayan Karel telefon santralleri iletişim çözümleri. Karel de her ölçekteki işletmenin görüntülü, sesli iletişim ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik, yazılım ve donanım tabanlı telefon santralları mevcuttur. Karel de hertürlü ihtiyaç ve/ya kurumunuzun kapasite büyüklüğüne göre uygun ürünleri bulabilirsiniz. Karel, günümzün rekabetçi koşullarında, işletmeleri güçlendiren ve her türlü iletişim ihtiyaçlarına cevap veren iletişim çözümleri sunar. Özellikle Karel IP Çağrı Merkezi, standart sunucularda çalışan yazılım tabanlı teknolojisi, kolay kapasite artırım olanağı, birçok haberleşme sistemine ve CRM yazılımına entegre çalışmasını sağlayan altyapısı, gelişmiş ses isleme ve IVR uygulamaları ile hem bugün hem de gelecek için gerekli bir yatırım özelliği taşıyor

devamı...
Karel_Logo
Alcatel-Lucent_Logo

Alcatel-Lucent Ses İletişim Sunucuları

Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise İletişim Sunucusu (CS), tamamen bir yazılım olan iletişim sunucu platformu üzerine dayalı, hem Alcatel-Lucent ikilisi için hem de üçüncü taraf istemciler ve telefonlar için multimedya arama işlemi sağlayan, son derece ölçeklenebilir bir çözümdür. OmniPCX Enterprise İletişim Sunucusu, geleneksel telefon özellikleri ve internet tabanlı telefon desteği ile birlikte küçük, orta ve büyük ölçekteki firmalar için zengin arama-işleme özellikleri oluşturmak için dünya çapında iş telefon özelliklerini sağlayan multimedya iletişim özelliğini birlikte içerir. Bu birleşik iletişim uygulamaları, birleşik mesajlaşma ve kişisel asistan uygulamaları ile birlikte bir web softphone içerir.

devamı...

Karel - Yüzyüze Teknoloji - YouTube

 

Dünya’da 12 Milyondan Fazla Kullanıcı KAREL’i Seçti

Markalar

İkra Telekom Inovasyon İletişim ve Bilgi Teknolojileri; olarak uluslararası pazardaki ses ve görüntü iletişimlerine ait uygun potansiyeli markaları iştirakçilerine sunmaktadır.

Karel_Logo
alcatel-lucent-logo
panasonic-logo
haikon-logo
neutron-logo
gigaset-logo
xpeech-logo
teknikom-logo
dahua-logo

Kampanyalar

İhtiyaca yönelik her türlü yazılım tabanlı telefon santrallerini, güvenlik kamera sistemlerini ve tüm donanımları en uygun fiyata alabilirsiniz

Karel Ms48IP Telefon Santrali

4 adet dış, 12 adet iç analog hat, 4 adet IP dış hat, 8 adet IP abone

₺4.450

.- KDV Dahil

  • Kargo ücreti yok
  • İstanbul içi ücretsiz montaj
  • Karel mobil desteği
  • SIP abone ve dış hat desteği
  • Dahili robot operatör
  • Uzaktan programlama
  • WebCM desteği
  • Boyut: 40x49x8cm
Satın Al

4 Kanal 3Mp Ahd Kayıt Cihazı

3MP@15fps, 1080p/720p@25fps, 1xSATA, 1xRJ45, 2xUSB, RS-485

₺5.700

.- KDV Dahil

  • İstanbul İçi Ücretsiz Montaj
  • 4 Kanal 3 Mps Ahd Dvr
  • 4 Adet 2 Mps Ahd Kamera
  • 1 Adet 1 TB Güvenli Kip HD
  • 12V/20A Metal Kasa Adaptör
  • 100 mt 4+1 Cctv Kablo
  • 8 Adet Metal Bnc
  • 4 Adet 12V Kablo
Satın Al

Xpeech XSG2000SA VoIP Gateway

1 Port VoIP analog telefon adaptörü, ATA destekli SIP protokolü

₺390

.- KDV Dahil

  • Kargo ücreti yok
  • Teknik servis desteği
  • SIPv2 (RFC3261) desteği
  • Jitter buffer yönetimi
  • VPN: PPtP client istemci
  • Sanal sunucu, DMZ
  • Şifre korumalı yönetim
  • MAC adres klonlama
Satın Al

Teknik Destek Verdiğimiz Hizmet Bölgeleri

Copyright © Tüm Hakları Saklıdır. by İkra Telekom İnovasyon İletişim ve Bilgi Teknolojileri

*İstanbul Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *İstanbul Anadolu Yakası Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *İstanbul Avrupa Yakası Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Adalar Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Ataşehir Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Beykoz Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Çekmeköy Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Kartal Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Kadıköy Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Maltepe Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Pendik Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Sancaktepe Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Sultanbeyli Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Şile Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Tuzla Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Ümraniye Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Üsküdar Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Arnavutköy Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Avcılar Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *BağcılarKarel Teknik Destek Servis Bölgesi *Bahçelievler Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Bakırköy Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Başakşehir Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Bayrampaşa Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Beşiktaş Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Beylikdüzü Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Beyoğlu Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *BüyükçekmeceKarel Teknik Destek Servis Bölgesi *Çatalca Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Eyüp Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Esenler Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Esenyurt Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Fatih Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *GaziosmanpaşaKarel Teknik Destek Servis Bölgesi *Güngören Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Kâğıthane Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Küçükçekmece Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Sarıyer Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Silivri Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Sultangazi Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Şişli Karel Teknik Destek Servis Bölgesi *Zeytinburnu Karel Teknik Destek Servis Bölgesi

98.7 %

Memnuniyet

386

Web Destek

733

İndirme

99.1 %

Başarı

7/24 Kesintisiz Teknik Destek

Faaliyet gösterdiğimiz ses ve görüntü sistemleri ile bunlara ait teknolojik gelişmelerin tüm güncel çalışmalarını İkra Telekom Teknik Destek Sayfası 'n da yayınlıyoruz. Paylaşımlarımızın her türlü takibi, geliştirilmesi, altyapı eğitimi ve sertifikasyonunu tamamlamış teknik personelimiz ile yapılmaktadır.

Mobil Uygulamalar

LÜTFEN; İŞLEM YAPMADAN ÖNCE SİSTEM YEDEĞİNİZİN OLDUĞUNU KONTROL EDİN. HER ZAMAN ÜRETİCİ FİRMA TEKNİK PERSONELİNDEN VE/YA RESMİ WEB SİTESİNDEN DESTEK ALIN. BU BİLGİLERİN TEKNİK EKİBİMİZİN SAHA TECRÜBESİ İLE HAZIRLANDIĞINI UNUTMAYIN ! Aşağıdaki Linkleri Tıklayarak Mobil Uygulamalara Ulaşabilirsiniz

Bilgi Paylaşım Sitemiz PlatForum'u İnceledinizmi?

e-Destek ten Faydalanın. İkra Telekom Bilgi Paylaşım PlatForum' u olarak, oluşturduğumuz blog ve form sitesinden faydalanın. Moderatör' lerimizin hazırladığı yüzlerce bilgiye ulaşın. Sizde bilgi ve tecrübenizi bizimle paylaşın. Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlardaki teknolojik gelişmeler, yaptığımız müspet çalışmalar ve yüksek teknolojik araştırmaların sonuçlarını Bilgi PlatFormu' muz da bulabilirsiniz. Bilgi PlatFormu' nun güncellenmesi, teknolojik gelişmelerin takibini ve geliştirilmesi yönündeki her türlü altyapı, eğitimli ve sertifikasyonlu Moderatörlerimiz tarafından yapılmaktadır.

Teknik Bilgi Notları

7/24 telefonla destek sistemimizden faydalanarak "İkra Telekom Inovasyon" olarak sunduğumuz birçok hizmet sayesinde teknik operasyonlarınızı sorunsuzca yürütün. Bizler bu süreç içinde sizi dinleyip, altyapınızı inceledikten sonra karşılaştığınız sorunların çözümünde yardımcı olup önerilerde bulunalım.

 

devamı...

Yazılım ve Programlar

Talep edilen tüm ürünlerimizin sahada sağlıklı çalışması için gerekli olan -altyapıya en uygun- yazılım ve sürüm bilgilerini paylaşır, upgrade işlemlerinizde ÜCRETSİZ yardımcı oluruz. Çağrı Merkezimiz ve Web üzerinden gelen kayıtların takibini yapar, sistem ve yazılım uzmanlarımızca en uygun projeyi sunarız.

 

devamı...

Kılavuz ve Dökümanlar

7/24 telefon ile destek, Sistem yazılım desteği ve Mobil destek dışında tüm teknik destek dosyaları için WEB MAIL ile teknik ekibimize on-line ulaşabilir ve/ya ON-LINE DESTEK FORMU doldurarak talebinizi iletebilirsiniz. En kısa sürede yetkin personelimiz sizinle iletişime geçip, ihtiyacınız konusunda işlemleri başlatsın.

 

devamı...